Impressions of Ireland

A couple of pictures of the terrific East-Ireland.

Now sweetly lies old Ireland
Emerald green beyond the foam,
Awakening sweet memories,
Calling the heart back home.

Advertisements

8 thoughts on “Impressions of Ireland

  1. Carolin says:

    Wundervolle Fotos, sieht einfach genial aus!
    Ich bin im Moment auch in Irland und mache hier mein Auslandssemster..am Giant’s Causeway und der Carrick-a-rede bridge war ich auch schon 🙂
    Generell ist die Natur hier aber atemberaubend schön, ich bin immer wieder aufs neue beeindruckt

    Liebe Grüße

    PS: Auf meinem Blog findet momentan eine Blogvorstellung statt und ich würde mich freuen, wenn du daran teilnehmen würdest ❤

    http://nilooorac.blogspot.de

    Liked by 1 person

    • moragraphy says:

      Vielen vielen Dank! Oh wirklich?? Das klingt toll! Ich beneide dich, ich würde auch gerne wieder zurück… 😦
      An der Blogvorstellung habe ich schon teilgenommen, danke trotzdem! 🙂 Liebe Grüße

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s